Kaupallisten innovaatioiden juuria etsimässä

2017-11-3--15-58-30

Harva meistä tietää tarkalleen ”milloin rakkaus alkoi”. Oivallusten, keksintöjen ja innovaatioiden juuret ovat usein paksun humuksen peitossa. Kaupalliset menestystarinat eivät synny hetkessä. Tässäkin kuvassa kerrotaan, että ensimmäinen prototyyppi luotiin I/1991.

Kaupalliseen menestykseen vaikuttivat lukuisat tekijät, mutta seminaarimme Pariisissa ole tärkeä virstanpylväs. Ranska ei ollut kyseisen keksinnön päämarkkina-alue, mutta onnistuimme houkuttelemaan Pariisiin lukuisia kumppaneita eri puolilta maailmaa.

Pariisista tuli kohtaamispaikka, jossa SE tehtiin tunnetuksi ja kehitysprojektille luotiin elämää suurempi merkitys. Pariisi tarjosi osallistujille hyvät puitteet ja kehitysryhmän statukselle lisäarvoa.

Meidän tehtävänä oli tapahtuman organisointi, informaation tuottaminen ja yksityiskohtaisen ohjelman junaileminen. Verkottunut yhteistyö ennen Internetiä ja Sosiaalista Mediaa oli konstikasta ja kulmikasta, mutta perusasiat ja -sisällöt ovat edelleen täysin samanlaisia.

Nykyään kaikki tapahtuu nopeammin, helpommin, vaivattomammin ja tavoitamme pienellä vaivalla entistä suurempia joukkoja.

Ideat ovat edelleen vähintään yhtä tärkeitä!

 

 

 

 

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s