Digitaalinen sillanrakennustyömaa

e71_may30_kotka_2009-100

Samat tarpeet ja etenemisen esteet Kotkan Sapokassa tai Los Angelesin Beverly Hillsissä. Aikoinaan fyysiset tilat olivat merkityksellisiä. Piti olla agenttia, edustajaa, maahantuojaa ja jakelukeskuksia.

Näin on edelleen, mutta monet pk-yritykset voivat rakentaa Showroominsa verkkoon ja houkutella asiakkaita myymäläänsä sosiaalisen median kautta.

  • monikieliset palvelut
  • moniammatillinen tuki
  • digitaaliset näyttely- ja myymälätilat
  • böogit, videot, kuvapankit, sisältökeitaat

Nykyajan myymäläpäälliköt voivat järjestellä tarjolla olevia tavaroitaan nopeasti ja vaivattomasti päätteen ääressä istuen.  Kaikki eivät tarvitse kivijalkaratkaisuja.

Hyperloopissa ihmiset ja tavarat siirtyvät Helsingistä Tukholmaan 28 minuutissa. Elämme uudessa maailmassa ja entistä kompleksisemmassa todellisuudessa.

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s