Mobiilit viestintätukikohdat

e_20120711_084150_2000x1214

Toimintaraporteissa julkaisemme tarkemmat tiedot DV:n resursseista, kalustosta, toimintatavoista. Ymmärrys operaatioiden tarkoituksesta ei jää pimentoon.

  • DV-solujen kohdevalinnat (minne mennään ja minkä takia?)
  • tiedusteluelinten tiedusteluosaaminen (kotiläksyt tehdään huolella)
  • asiakas- ja kumppanuusprofilointi (seuraa rahaa ja maksukykyä)
  • viestinnässä hyödynnämme arvopohjaista segmentointia

Kirjoitamme palvelujen ja informaation tuottajien tehtävistä, taktiikasta, joukkue- ja viestintävoiman näkökulmista.

  • operaatioiden riskiarvioinnit tehdään etukäteen
  • ennakkotyö takaa erittäin hyvän liikkuvuuden tuntemattomissa olosuhteissa
  • viestintäyksiköiden kustannustehokkuus perustuu kykyyn kohdentaa sanoma pitkien taivaltan takana oleviin valikoituihin kohteisiin

Digitaalisuuden ansiosta jokaisen b-2-b -asiakkaan ovikelloa ei tarvitse erikseen soittaa.

  • kustannustehokkuus
  • osumatarkkuus
  • liikkuvuus
  • nopeus

 

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s