Sesonkien ulkopuolinen matkailu

d040820092828_2000x1196

Talvimatkailu ei enää rajoitu jouluun tai hiihtolomiin. Kalenterissa on kaksitoista kuukautta, neljä vuodenaikaa ja 52 viikkoa. Haluamme, että Kainuu kiinnostaa muulloinkin: emme saa jäädä sesongin kiireitä päivittelemään. Pitkäjänteisellä työllä voimme yhdessä toimien muuttaa luppoajat kasvaviksi turistivirroiksi.

Digiaika muuttaa perinteisen tavan viestiä. Matkailijat jakavat kuvia ja videoita verkkoon, he kirjoittavat blogeja, keskustelevat Facebookissa ja kommentoivat Twitterissä. Kuiva, videoita ja kannanottoja päätyy Instagramiin ja Pinterestiin.

Olemme vuoropuhelussa asiakkaiden kanssa ajasta ja paikasta riippumatta 24/7/365. Nykyajan matkailija haluaa jakaa koekmuksiaan tutuille ja tuntemattomille.  Oikein oivallettuna sadut, tarina, kokemukset ja elämykset muuttuvat kävijöiden ansiosta turistivirroiksi.

  • kuvaan astuvat tuotantoyhtiöt, jotka tuottavat video- ja teeveeohjelmia
  • on mietittävä logistiikka ja kuljetuspalveluja
  • ihminen elää ruoasta, elämän riemusta, kaipaa toimivaa arkea ja vaaratonta elämää
  • luppoaika on heikosti hyödynnetty pääoma, joka makaa toimeettomana luonnossa ja rakenteissa

 

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s